UWAGA!

Nowy numer rachunku bankowego od 20 września 2019 r.

Produkt dnia
Mój Niedzielny Mszalik
75,00 zł
59,90 zł 52,90 zł
29,90 zł 27,00 zł
35,00 zł 29,90 zł

Wojciech Cejrowski - Podróżnik WC

Oto pierwsza podróżnicza książka Wojciecha Cejrowskiego. Wydaliśmy ją w roku 1997 i została bestsellerem. Chcieliśmy ją potem wznowić, ale WC się nie zgodził. Twierdził, że jest źle napisana, bo wtedy nie umiał jeszcze dobrze pisać. Ja twierdziłem inaczej. W końcu udało się go przekonać, by w takim razie poprawił i rozbudował tekst. I oto nowe wydanie – poprawione, uzupełnione, rozbudowane. Już wtedy czytało się dobrze, teraz czyta się jeszcze lepiej.

Cena: 39,90 zł 43,90 zł

Joanna Ulaczyk - Peru

Ta książka to lawina przygód i eksplozja emocji, które towarzyszyły mnie i mojemu mężowi podczas niezwykłej podroży po Peru. Dotknęliśmy kraju dalekiego, fascynującego, pięknego i egzotycznego. Podążając krainami Inków, poznaliśmy codzienność ludów Ajmara i Keczua. Zgłębiliśmy skrawki tajemnicy murów Machu Picchu. Spróbowaliśmy niecodziennych smaków mate de coca i świnki morskiej, a także testowaliśmy samopoczucie na wysokości około 5000 metrów nad poziomem morza. Pochłonął nas magiczny świat dżungli, gdzie pływaliśmy z piraniami i stanęliśmy oko w oko z jadowitą żararaką. Jednak w otchłań prawdziwej magii zabrał nas szaman...

Stefan Czarniecki - Czekając na Duida. Śladem szeptu amazońskiego potoku

Będzie wiele o spotkaniach. Bardzo różnych spotkaniach. Od takich zwykłych, odbywających się przy ognisku. Gdy Indianie snują swoje legendy. Przez takie groźniejsze, gdy potężna anakonda wije się pod dziobem łodzi. Gdy ludzie zamiast pomóc, wolą raczej pocelować do ciebie z karabinu. Gdy pozostaje już tylko modlitwa.  Po spotkania najpiękniejsze i najcenniejsze: z Panem Bogiem, z sobą samym oraz z nimi. Z oczami rozbawionych indiańskich dzieci.

Aime Tschiffely - Wyprawa Tschiffely`ego. Konno przez dwa kontynenty

Oto wspaniała relacja z konnej podróży przez dwie Ameryki, od Buenos Aires do Waszyngtonu, zaliczana do klasyki literatury podróżniczej. Niezwykły wyczyn Tschiffely'ego z lat dwudziestych XX wieku nawet dziś zostałby uznany za imponujący i od lat inspiruje kolejne pokolenia podróżników, próbujących dokonać czegoś równie wielkiego.

Basia Meder - Babcia w Afryce

W marcu 2002 babcia Basia, objuczona ogromnym plecakiem i aparatami fotograficznymi, rozpoczęła samotną wędrówkę z południa na północ kontynentu afrykańskiego. W ciągu trzynastu miesięcy odwiedziła dwadzieścia krajów: w Mozambiku trafiła na rewoltę, w Malawi przeżyła malarię, Lesoto zadziwiło ją śniegiem. Ta podróż to pomysł na emeryturę.

Cena: 39,90 zł 45,00 zł
szt.

Dariusz Lipiński - Po kręgosłupie Europy. Rowerem z Paryża do Santiago de Compostela

Książka nie jest przewodnikiem turystycznym po trasie pielgrzymkowej, choć zawiera jego elementy. Jest – pisaną z nietypowej perspektywy siodełka rowerowego – próbą publicystycznej analizy niektórych problemów współczesnej Europy (tożsamość Europy, chrześcijaństwo, islam, średniowiecze, źródła i mechanizm działania współczesnej poprawności politycznej itd.), którymi wcześniej autor zajmował się m.in. jako poseł na sejm RP.

Gustaw Morcinek - Śląsk

Reprint książki Śląsk Gustawa Morcinka z roku 1933. Dokładnie odwzorowuje pisownię, układ graficzny i ilustracje wydania pierwszego, a więc powiela również ewentualne błędy tamtej edycji.

Cena: 39,90 zł 42,00 zł

Marek Pindral - Chiny od góry do dołu

Chiny od góry do dołu, a może raczej Chiny od podszewki, to opowieści z dwuletniego pobytu Autora w Państwie Środka. Nie, nie podróży z plecakiem i przewodnikiem Lonely Planet, ale właśnie pobytu, ponieważ Marek Pindral pojechał tam, aby uczyć angielskiego na uniwersytecie w Chengdu.

Maciej Nowicki – Moja piękna Europa

Nie jest to klasyczny przewodnik turystyczny, ale opowieść o miejscach, które autora zachwyciły i ten zachwyt chciał przekazać tym, którzy chętnie podróżują po Europie szukając miejsc pięknych i ciekawych.

Danuta Gryka - Reszta świata

Podróż dookoła świata trwa dalej. Z Nowej Zelandii na Wyspę Wielkanocną. Tam spełnia się marzenie Autorki wypowiedziane w poprzedniej książce „Pół świata z plecakiem i mężem”. Z wyspy na stały ląd, czyli do Chile. Jazda na południe. Zimna Patagonia - koniec świata, czyli Ziemia Ognista. Dalej się nie da, więc z powrotem na północ. Paragwaj, Boliwia, Peru, plantacje bananów w Ekwadorze, na koniec jeszcze do Meksyku i na Kubę. A dokąd teraz? No właśnie - "dokąd teraz?" to kłopot tych, którzy objechali już świat dookoła.

Cena: 39,90 zł 44,00 zł

Ewa Cichocka - Sycylia między niebem a morzem

Sycylia. Między niebem a morzem  jest lekturą  lekką i pełną humoru. Styl Ewy Cichockiej  wytrzymuje najlepsze porównania podróżniczej gawędy. Przejrzysty podział i zakres, obejmujący całą Sycylię, sprawia, że książka może być uzupełnieniem bedekera dla podróżników i amatorów artystyczno-literackich kontekstów.

Tony Halik - Jeep. Moja wielka przygoda

Przeżyłam z Tonim dwadzieścia cztery najciekawsze lata mojego życia. Dziś wygląda na to, że... musieliśmy się spotkać. Tak chciał los.
Oboje zajmowaliśmy się Ameryką Łacińską, ja w miesięczniku "Kontynenty", on w amerykańskiej stacji telewizyjnej NBC. Fascynował nas film z tym, że on miał już wielki dorobek a ja dopiero zaczynałam oboje kochaliśmy podróże i ciekawił nas świat.

Cena: 39,90 zł 44,00 zł
  • promocja
do góry
Sklep jest w trybie podglądu